System Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej pozwala na kontakt z Urzędem Miasta o dowolnej porze dnia lub nocy, 7 dni w tygodniu, z każdego miejsca na świecie. Wystarczy tylko dostęp do internetu.
Aby korzystac z platformy SEKAP w pierwszej kolejności powinniśmy założyć skrzynkę kontaktową na stronie www.sekap.pl.
Służy do tego zakładka "logowanie". W intuicyjny sposób umożliwi nam ona korespondencję z urzędem, monitorowanie i zakończenie sprawy oraz kontrolę nad ewentualnymi płatnościami.
Niezbędnym narzędziem, które służyć nam będzie do podpisywania wysyłanych wniosków, będzie również podpis elektroniczny. Odbierzemy go bezpłatnie przy najbliższej wizycie w Urzędzie. Wniosek o podpis możemy również wysłać elektronicznie, poprzez platformę SEKAP. Odbierając podpis w magistracie pamiętajmy o dowodzie tożsamości oraz nośniku pamięci np. pendrive'ie.
Korzystanie z platformy jest bezpłatne!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?