Każdy zainteresowany korzystaniem z SEKAP-u musi wybrać się do Urzędu Miasta po bezpłatny certyfikat, czyli podpis elektroniczny uprawniający nas do załatwiania spraw urzędowych drogą elektroniczną. Aby go otrzymać wystarczy wziąć ze sobą dowód osobisty i pendrive'a oraz podpisać umowę o świadczeniu usług certyfikacyjnych. Następnie - zarejestrować się na stronie www.sekap.pl i utworzyć osobiste konto. Po wybraniu właściwego UM ukażą się nam wszystkie aktualnie dostępne wnioski i dokumenty. Obecnie znajdziemy ich tu już kilkadziesiąt, a kolejne będą sukcesywnie udostępniane. Pełną instrukcję znajdziemy na www.myslowice.pl
Strefa Biznesu: Najatrakcyjniejsze miejsca do pracy zdaniem Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?