Szkoły ponadgimnazjalne w Mysłowicach [2014]: Uczniowie szkół średnich w minionym roku szkolnym sami zachęcali do nauki w Mysłowicach i wzięli udział w sesji zdjęciowej promującej swoją szkołę. Efekty widoczne były na billboardach, w gazetach i na stronach internetowych.
– To nie jest tylko pokazywanie swojej twarzy i ciała. Uczniowie tym, że się uśmiechają, coś reklamują, coś do czego są przekonani. To nie jest reklama proszku do prania czy pasty do zębów. Oni tutaj przyszli, bo wiedzą, że szkoła w której się uczą jest fajna – mówi Joanna Matuszyńska z agencji fotograficznej Pozytyw.
Częścią tegorocznej kampanii przygotowanej przez miasto był również informator zawierający szczegółowe informacje o ofercie edukacyjnej każdej ze szkół ponadgimnazjalnych w Mysłowicach. Uczniowie mogli poznać zalety takich kierunków jak klasa mundurowa, humanistyczna, biologiczno – chemiczna, a także fryzjerstwo czy hotelarstwo.
W ramach akcji promocyjnej w Centralnym Muzeum Pożarnictwa odbyły się również targi edukacyjne, podczas których uczniowie gimnazjów mieli okazję bezpośrednio porozmawiać z przedstawicielami mysłowickich szkół średnich.
Z ankiet przeprowadzonych przed egzaminem gimnazjalnym tylko 40 proc. deklarowało chęć pozostania w mysłowickich szkołach średnich.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?