Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Mysłowice otrzymały nagrodę Złotych Spinaczy 2018

KJ, mat. pras.
UM Mysłowice
Mysłowice zostały wyróżnione w prestiżowym konkursie branży public relations.

Pod koniec października 2017 r. mysłowicki Urząd Miasta przeprowadził kampanię „Dopal cenę swojej śmierci" w siedmiu podstawówkach (poziom dotychczasowego gimnazjum) i wszystkich szkołach ponadpodstawowych, podczas której informował o ogromnym zagrożeniu jakie niosą ze sobą dopalacze.

W akcję zaangażowani byli aktorzy oraz pracownicy zakładów pogrzebowych, Uczniom wyświetlono materiał filmowy, w którym wystąpili młodzi ludzie, którzy mieli kontakt z dopalaczami. Psycholog i pracownik sanepidu uświadamiali także jak trudno ratować jest osobę zatrutą dopalaczem. Młodzież otrzymała również materiały informacyjne.

Tytuł Złotego Spinacza został przyznany dla Urzędu Miasta w kategorii kampania społeczna. Miasto zostało także nagrodzone w kategorii NGO i sektor publiczny Srebrnym Spinaczem.

Podczas kampanii przeprowadzono również badanie ankietowe wśród uczniów. Zbadano nimi poziom wiedzy młodzieży na temat dopalaczy, a również pytano czy tego typu akcje są potrzebne i czy są skuteczne.

Złote spinacze to konkurs, który podnosi standardy i zwiększa profesjonalizm branży Public Relations. Kreuje również jej pozytywny wizerunek promując najbardziej kreatywne projekty realizowane w Polsce.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na myslowice.naszemiasto.pl Nasze Miasto