Z poprzednich pięciu tras, które wytyczyli projektanci, każda spotkała się z protestami mieszkańców gmin, przez które miała przebiegać. Dziś inwestycja jest na etapie analizy nowych wariantów. Chodzi o to, by droga nie zagrażała Muzeum Auschwitz-Birkenau i ominęła chronione stawy w Brzeszczach.
Nowy odcinek S1, w zależności od wybranego wariantu, będzie miał 38-40 km i 7 węzłów. - Na pewno przebudowany zostanie istniejący węzeł Mysłowice-Kosztowy. Będą też węzły w Lędzinach, Bieruniu, Oświęcimiu i Bielsku-Białej - zapowiada Dorota Marzyńska-Kotas z GDDKiA.
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?