Jan Klimek wraz z córką Sabiną wydali książkę
Profesor Jan Klimek dzięki doświadczeniu wynikającemu z wieloletniego prowadzenia działalności gospodarczej potrafi łączyć menadżerskie przygotowanie z wiedzą praktyczną. Dzięki zdobytej wiedzy również poza granicami kraju ma też świeże spojrzenie na przedsiębiorczość. Współautorka wydania Sabina Klimek, konsul i radca handlowy, jest kierownikiem Wydziału Promocji Handlu i Inwestycji Konsulatu Generalnego RP w Nowym Jorku. Jest członkiem Forum Biznesu.
Książka po raz pierwszy zaprezentowana została podczas konferencji naukowej w Szkole Głównej Handlowej - „Tożsamość, wizerunek, marka w firmach rodzinnych”, która odbyła się 18 listopada. Byli tam i praktycy i teoretycy, którzy dzielili się doświadczeniami w zakresie rodzinnych firm.
- W Europie jest prawie 70 procent firm rodzinnych, w Polsce mamy ich ok. 40 – 65 procent. Książka przydatna jest nie tylko tym firmom, przedsiębiorcom ale również studentom ekonomii, którzy bardzo sobie chwalą jej językową przystępność i szeroki zakres informacji. W Katowicach pozycja ta zaprezentowana została 21 listopada, w Izbie Rzemieślniczej - mówił prof. Jan Klimek podczas konferencji.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?