Mysłowicki rynek zapienił się w czwartek 6 czerwca. Tego dnia oficjalnie otwarto plaże na rynku, która stanowi strefę chilloutu.
- Na mysłowickim rynku Ośrodek Kultury przygotował kolorowe i wesołe rozpoczęcie z bańkami oraz pianą. Mamy także atrakcje gastronomiczne i muzyczne. Chcemy pokazać to, że rynek jest miejscem, gdzie można odpoczywać, gdzie jest przyjemnie chilloutowo. Zaingerowaliśmy więc akcję „Niech żyje rynek!”. Co tydzień odbywać się będą tutaj różne eventy w wakacje – powiedziała Joanna Frysztacka, koordynator do spraw marketingu i promocji Mysłowickiego Ośrodka Kultury.
Wydarzenie miało odbyć się jeszcze w maju. Ale pogoda pokrzyżowała plany organizatorom. Natomiast pierwszy czerwcowy czwartek niezwykle dopisał, bo słońce prażyło.
- Dziś rozpoczynamy proces ożywiania rynku. Prowokujemy was do tego, żeby spotykać się tutaj nie tylko co weekend. Strefa chilloutu dziś ma swój start, ona cały czas będzie się rozwijała – mówił Michał Skiba, dyrektor Mysłowickiego Ośrodka Kultury.
- Nasza strefa chilloutu, czyli miejsce, w którym będzie można odpocząć, przyjść z dziećmi, z babciami, dziadkami czy przyjaciółmi jest otwarta dla wszystkich mieszkańców Mysłowic i bardzo proszę straż miejską, która tu jest, o to by ten rynek stał się miejscem bezpiecznym, cudownych i radosnym – powiedział prezydent miasta Dariusz Wójtowicz.
Na jednym wydarzeniu się oczywiście nie skończy.
- Wszystko rozpoczynamy 7 lipca. Pierwszym wydarzeniem będzie animacja dla dzieci o godz. 15 na płycie rynku. W planach są również koncerty, projekcie filmowe, potańcówka – na pewno będzie się tutaj działo. Oczywiście wszystko za darmo – mówi Joanna Frysztacka.
Na rynku najwięcej zjawiło się młodzieży, która bawiła się rzucając i smarując się pianą z fontanny. Wszystko to zostanie uwiecznione w wyjątkowy sposób.
- Osoby, które są dziś na rynku mogą się pobawić na różne sposoby, ale to wszystko jest nagrywane. Tworzymy klip promujący akcję „Niech żyje rynek!”, który pokaże, że tutaj się naprawdę dużo dzieje – powiedziała koordynator do spraw marketingu i promocji MOK.
Uczestnicy wydarzenia byli częstowani m.in. pizzą i pysznymi sokami. Dostali także wianki oraz inne gadżety.
echodnia Drugi dzień na planie Ojca Mateusza
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?