Dzięki systemowi mieszkańcy bezpośrednio na telefon będą otrzymywać informacje o przerwach w dostawie wody na sieciach MPWiK. Usługa jest bezpłatna dla klientów przedsiębiorstwa
Wiadomość o zarejestrowaniu się w systemie dostaną jednak zarówno klienci MPWiK-u, którzy mają podpisaną umowę o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków, jak i mieszkańcy, którzy nie podpisywali umowy, ale zarejestrowali się w bazie danych.
Treść sms'a będzie brzmiała: MPWiK Mysłowice, zarejestrowano w grupie: ul. (nazwa ulicy, przy której Klient ma zarejestrowany wodomierz) przez smadministratorit.
W każdej chwili można zrezygnować z usługi sms'owej. Zgłoszenia przyjmowane są:
- telefonicznie pod numerem telefonu: 32 / 223 59 39,
- drogą elektroniczną na adres e-mail [email protected],
- osobiście w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Fabrycznej 10 w Mysłowicach
- pisemnie na adres MPWiK Sp. z o.o. ul. Fabryczna 10, 41-400 Mysłowice (z dopiskiem: system SMS).
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?