Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Katowickie Wodociągi S.A uruchamiają Internetowe Biuro Obsługi Klienta

Redakcja
1 lipca 2012 r. Katowickie Wodociągi S.A. uruchamiają Internetowe Biuro Obsługi Klienta (iBOK). Dzięki niemu Klienci Spółki uzyskają bezpośredni dostęp do swoich rozliczeń i przydatnych informacji. Będą mogli zaoszczędzić czas i znaczną część spraw załatwić drogą elektroniczną.

Otwarcie iBOK ma na celu ułatwienie i poszerzenie kontaktu z Klientem oraz udoskonalenie jego obsługi. Internetowe Biuro Obsługi Klienta umożliwi łatwe i samodzielne załatwianie spraw, takich jak: podanie stanu wodomierza czy przesyłanie do Spółki wiadomości lub reklamacji. Dzięki tej usłudze Klient posiadający dostęp do Internetu z dowolnego miejsca i o dowolnej porze będzie mógł sprawdzić stan swoich płatności i przejrzeć historię swoich rozliczeń. Na bieżąco będzie też otrzymywał informacje o awariach sieci, planowanych remontach i przerwach w dostawie wody. iBOK pozwoli na pobranie podstawowych wniosków obowiązujących w Spółce oraz sprawdzenie, do kiedy jest ważna cecha legalizacyjna podlicznika. Umożliwi również przeanalizowanie zużycia wody za dowolny okres.

Dla kogo iBOK
Program iBOK jest bezpłatnym, multimedialnym serwisem, z którego może korzystać każdy Klient Katowickich Wodociągów S.A., który spełnia następujące warunki: posiada podpisaną umowę o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków, zaakceptował regulamin iBOK, prawidłowo przeprowadził rejestrację, posiada sprzęt komputerowy spełniający wymogi techniczne określone w § 3 regulaminu iBOK.

Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną z Katowickimi Wodociągami S.A. zostaje zawarta automatycznie z każdym Klientem, który zarejestruje się w programie iBOK oraz zaakceptuje warunki zapisane w regulaminie Internetowego Biura Obsługi Klienta, znajdującym się na stronie internetowej Spółki www.wodociagi.katowice.pl

Korzyści dla Klienta
Klient Katowickich Wodociągów S.A., który zarejestruje się w iBOK, będzie miał łatwiejszy dostęp do aktualnych informacji o świadczonych na jego rzecz usługach oraz otrzyma uprawnienia umożliwiające:

• wgląd do aktualnych rozliczeń z możliwością przeglądania rozliczeń wcześniejszych,
• wgląd w historię odczytów i wystawionych faktur,
• analizowanie zużycia wody za dowolny okres,
• podanie stanu wodomierza,
• przesyłanie do Spółki wiadomości/opinii/komentarzy/reklamacji,
• otrzymywanie na bieżąco komunikatów, m.in. o awariach, remontach, nowych usługach,
• pobranie podstawowych wniosków obowiązujących w Spółce,
• sprawdzanie, do kiedy jest ważna cecha legalizacyjna podlicznika.
Informacje na temat iBOK

Od początku czerwca Katowickie Wodociągi S.A. informują swoich Klientów o uruchamianiu nowej usługi. Wraz z fakturami wszyscy potencjalni użytkownicy iBOK otrzymują ulotki z pełną informacją na temat rejestracji na platformie oraz jej możliwości. Informacji udzielają również osobiście pracownicy Biura Obsługi Klienta Katowickich Wodociągów S.A., mieszczącego się w Katowicach-Szopienicach przy ul. Obrońców Westerplatte 89 oraz telefonicznie pod nr tel. 32 78 82 400.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wielki Piątek u Ewangelików. Opowiada bp Marcin Hintz

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Katowickie Wodociągi S.A uruchamiają Internetowe Biuro Obsługi Klienta - śląskie Nasze Miasto

Wróć na slaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto