Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

7 kompetencji miękkich, na które zwracają uwagę pracodawcy [ZDJĘCIA]

Anna Bartosiewicz
Przedsiębiorcy z Polski Północnej na pierwszym miejscu stawiają zdolność współpracy, w regionie południowo-zachodnim liczy się przede wszystkim komunikacja, a spółki z Polski południowej przywiązują wagę do odpowiedniej obsługi klienta – można wywnioskować z badania ManpowerGroup. Polscy pracodawcy przede wszystkim zwracają uwagę na współpracę, podczas kiedy światowe firmy wyżej wartościują umiejętności interpersonalne.

– Jednym z kluczowych czynników warunkujących zapotrzebowanie na wskazane kompetencje miękkie jest dynamicznie postępująca automatyzacja procesów oraz przetwarzanie i wymiana danych na dużą skalę. Coraz częściej pracujemy w zespołach, które są zróżnicowane pod względem zarówno wiedzy czy umiejętności, jak również wieku, pochodzenia etnicznego, niepełnosprawności, stylu życia. Możemy również uczestniczyć w różnych formach zespołowego działania, na przykład być częścią zespołu wirtualnego lub rozproszonego. Umiejętność sprawnej komunikacji i współpracy w zespole są zatem kluczowe, by ludzie w organizacjach efektywniej realizowali procesy i osiągali cele – mówi Agnieszka Krzemień, ekspert ds. zmiany kariery z ManpowerGroup.

Przedstawiamy listę kompetencji miękkich, które są najwyżej cenione przez uczestników badania „Niedobór talentów 2018”.
Przedsiębiorcy z Polski Północnej na pierwszym miejscu stawiają zdolność współpracy, w regionie południowo-zachodnim liczy się przede wszystkim komunikacja, a spółki z Polski południowej przywiązują wagę do odpowiedniej obsługi klienta – można wywnioskować z badania ManpowerGroup. Polscy pracodawcy przede wszystkim zwracają uwagę na współpracę, podczas kiedy światowe firmy wyżej wartościują umiejętności interpersonalne. – Jednym z kluczowych czynników warunkujących zapotrzebowanie na wskazane kompetencje miękkie jest dynamicznie postępująca automatyzacja procesów oraz przetwarzanie i wymiana danych na dużą skalę. Coraz częściej pracujemy w zespołach, które są zróżnicowane pod względem zarówno wiedzy czy umiejętności, jak również wieku, pochodzenia etnicznego, niepełnosprawności, stylu życia. Możemy również uczestniczyć w różnych formach zespołowego działania, na przykład być częścią zespołu wirtualnego lub rozproszonego. Umiejętność sprawnej komunikacji i współpracy w zespole są zatem kluczowe, by ludzie w organizacjach efektywniej realizowali procesy i osiągali cele – mówi Agnieszka Krzemień, ekspert ds. zmiany kariery z ManpowerGroup. Przedstawiamy listę kompetencji miękkich, które są najwyżej cenione przez uczestników badania „Niedobór talentów 2018”. FotografieLink/ Pixabay.com
Polscy pracodawcy najbardziej cenią w pracownikach: umiejętności współpracy, dobrą organizację czasu pracy i komunikatywność – wynika z Raportu ManpowerGroup "Niedobór talentów 2018". Inne trendy występują na świecie. W ujęciu globalnym pracodawcy na pierwszym miejscu stawiają komunikatywność, na drugim – umiejętność współpracy, a na trzecim – łatwość rozwiązywania problemów. Zobacz, jakie kompetencje miękkie są wysoko punktowane przez polskie firmy.
od 12 lat
Wideo

echodnia Ksiądz Łukasz Zygmunt o Triduum Paschalnym

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: 7 kompetencji miękkich, na które zwracają uwagę pracodawcy [ZDJĘCIA] - Dziennik Zachodni

Wróć na naszemiasto.pl Nasze Miasto